5 år



Jag och min man träffades idag för 5 år sedan....
Fick idag ett bud med 10 röda, ludna jätterosor! Av Freddan då såklart :-)

Han ska (då han kommer hem) få en biljett och äran att följa med mig på Lena PH + Orup!

Har haft en grupp från en särskola för första gången på jobbet idag. Det var UNDERBART!
Har en ny grupp från särskolan i morrn. Det känns som att de grupperna kommer GE mig energi under hela året!
Ungarna i dagens grupp var så grymt sköna och jag bara längtar tills jag får träffa dem nästa vecka...

Har sedan haft mina galna simungar, Cecilia var sjuk så jag hade HELA gänget själv.
Men det är kul... och skönt att få lukta lite klor igen!

Nu Idol.... tjejerna!

Ha det!


Kommentarer
Postat av: Mamma Maggan

GRATTIS! Freddan och Veronica. Hur har ni stått ut med varandra såååååååå länge!

Ja, visst är det inspererande att jobba med särskole elever, jobbigt men skitkul!!!!!!

Men man passar väl på en sån arbetsplats eftersom man är inte som alla andra? Eller!!!!!

Puss Mor

2008-10-02 @ 11:48:22
Postat av: FRidA

OJrå... Var det imorgon också...Trodde du bara menade nästa fredag. Hoppas jag hinner. Ska träna med Sigge men vet inte när. Annars hakar jag på! Pöss

2008-10-02 @ 12:00:46
URL: http://fridaostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0