Ångesten över



Jag fick i fredags veta att jag fick jobbet på Svenska Simförbundet...
och nu har jag haft ångest i en vecka.
Man blir SJUKT TRÖTT över att gå och fundera på något HELA dagarna...
Jag har vägt för- mot nackdelar. Men jag stannar i Lulé och på Korpen.

Jag är nöjd med det jag har här.
Jag trivs verkligen på jobbet och privat...
Det skulle vara en ära att få jobba på förbundet men det passar inte just nu. En stor anledning som gör att jag stannar är att det roligaste med mitt jobb är att få vara ute och träffa så mycket folk, leda olika grupper osv. Det skulle bli mer pappersjobb på förbundet. Sen är det i en helt annan stad och nu har både jag och Freddan jobb här som är kopplat till utbildningen...

Tror att man ska sluta söka om man är nöjd med det man har... inbillar jag mig i alla fall.
Känns kul att alla här blir så glada då jag berättar att jag stannar i alla fall, känns skönt!

Efter en vecka med ångest ska jag nu bara SLAPPA ikväll och inte tänka på nåt!
(Förutom filmspinning....)

Ha det!


Kommentarer
Postat av: Maria Öman

Men Verran du skulle ha tagit jobbet..=) fatta vilken chans... men men s-holm är kanske inte är det roligaste att bo i.. när kommer du och hälsar på i s-vall då?? kram mia

2008-10-17 @ 08:57:04
Postat av: V

ja, ett bra jobb är det...

men allt annat ska stämma, här har vi bägge jobb...

OCH jag har ett bra jobb här också, även fast det inte är inom simning...



kommer nog inte ned förrän runt den 22 november...

kanske kommer förbi på fredagen då och hälsar på dig och peter på skolan. en lunch...?



puss

2008-10-17 @ 09:11:38
Postat av: FRidA

Ajm glad!

2008-10-17 @ 10:48:40
URL: http://fridaostrom.blogg.se/
Postat av: Mamma Maggan

Bra att du tänker som du gör. Man vet vad man har..... Samtidigt förstår jag att det skulle vara kul att jobba med det du fick. Men vi föräldrar är nöjda.Puss maggan

2008-10-17 @ 12:52:34
Postat av: Lina

Tycker att du gjorde rätt!!! Dessutom vill jag ha chansen kvar att komma o hälsa på i Lule nån vacker dag!!! Pusselipuss

2008-10-17 @ 17:59:55
URL: http://liinaaaa.blogg.se/
Postat av: eva

Är mycket glad att du valde Korpen.Trivs att ha dig bakom skärmen. :-)

2008-10-18 @ 08:51:27
Postat av: V

tack eva.... :-)

2008-10-18 @ 12:29:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0