Glad!



Man kan bli så glad av folk....

På onsdagar leder jag olika människor i olika grupper i 5 pass.
07.00 Pilates
08.30 Särskolan
15.30 Pilates på företag
17.30 Simträning för LSS
18.45 Simskola för vuxna invandrarkvinnor

Det kan vara ganska tungt om man inte är laddad. Men det GER så mycket.
Har haft så kul med grupperna idag, de är tacksamma och glada och jag blir glad.
Klart roligast idag var simskola för invandrarkvinnorna, första gången.
De var grymma och jag hade skitkul!

Jag ska på en anställningsintervju på fredag.
Svenska Simförbundet har ringt och undrade om jag ville söka en tjänst som de har haft ute.
Jag har sökt och ska på intervju. Just nu inga mer tankar om det...ska ner och se vad det är för jobb.

Nu lite Top Model....

Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej bruden :) Vad spännande med arbetsintervjun. Om du har tid över är du alltid välkommen en sväng till Tumba:) Kram

2008-10-09 @ 10:46:40
URL: http://staaaajn.blogg.se/
Postat av: Anonym

LYCKA TILL på intervjun.. !ringer nåt sen så jag får höra hur det gick!

2008-10-09 @ 21:26:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0