SKITKUL

En bild... eller två säger mer än några ord...



Laddade inför passet! Tre stycken Rockybrudar dagen till ära - filmspinning!
Alla i våra sambos sidenkallingar...



Precis i början om ni undrar varför vi är så torra... :-)
Handskarna satt inte på hela passet kan jag meddela, det blev aaaaningen varmt!
Frida glad!



Frida fokad! Sista biten på passet...

2 timmar, fullt ös, NÖJDA deltagare och adrenalinet sprutade!
Har en del underbara bilder på svettiga deltagare men de kanske inte uppskattar att hamna på min blogg...

Nu blir det mat! Jag ligger EFTER tv i Desperate... måste se ikapp!

I morrn blir det jobb i Älvsbyn hela dan (där firade jag min 18-årsdag i simhallen där...), kommer du ihåg Sofia??
Sedan mina grupper på kvällen!

Kraaam

Kommentarer
Postat av: Sofia

Har i alla fall många bilder därifrån. Bland annat en när du äter prinsesstårta på hotellet!

2008-10-22 @ 19:34:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0