Leeeeedig lööördag

Vi är nu i Sävast!
Varken Svante eller Ingrid är hemma just nu...men de kommer väl.
Freddan byter till vinterdäck på bilen och jag sitter och tittar på gamla bilder från Egypten på datorn...

Det är kanske inte så konstigt att folk inte känner igen en ibland... jag kan verkligen se olika ut i håret...



Värsta håret...ha ha ha.
Saknar lugg lite... Fast det är så jobbigt att gå och tvätta den mitt på dagen för att den är fet :-)

Igår kväll var Freddan på after work och jag var hemma och gjorde filmspinning och glodde på tv.
GLÖMDE BORT IDOL. Klantigt.... kom på det när det var 10 minuter kvar. Såg utröstningen, rätt som åkte ut.
Jag håller fortfarande på Lars, Johan och Anna...

Ikväll blir det middag, hockey och kanske nån bärs hos Frida och Viktor, ska blir riktigt trevligt!



ok...?
Vad är det här för bild? veronica får mat....helt grotesk... ha ha.

Ha en bra lördag!


Kommentarer
Postat av: eva

faktiskt finare utan lugg.... eller...page....

2008-10-18 @ 21:59:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0