Det stora steget ska tas....

....att föra över bilder från min telefon till datorn och sedan ut på bloggen.
Jag är så teknisk med tanke på att jag inte är 17 år och har stenkoll på alla såna här tekniska saker....

Men här kommer alltså lite bilder från min bruna fina telefon!

 

1. Sigge och Sven (de fina nallarna jag köpte till Frida och mig...)
2. Påkomna! (På bänken på Pontushallen och allt....)

Igår var jag ju alltså i stallet med Frida för att hälsa på den RIKTIGA Sigge.
Jag var med och borstade lite, lade ut hinder, la upp hindren då de rev, fyllde på badkaret, matade med äpple, blev smutsig, fick hästdregel på mig..... och så RED jag!

Eller jag satt på hästen då Frida ledde den runt i hagen. Den travade lite men då höll jag på att trilla av så det slutade vi med ganska snabbt. Det var trevligt, men hästar är stora och lite farliga djur.... Frida var i alla fall jätteduktig...

Jag måste säga att jag kände mig inte ren någonstans då jag kom hem från stallet.
Hästtjejer är kanske inte pimpinetta flick-flickor ändå...




Frida och Sigge



Kolla vad fint jag sitter på honom då han står stilla.... ser ni vad stor han är!
Lärare och elev.



Kolla, jag travar!!!
Tack Frida och Carro (som äger hästarna och var jättegullig) för att jag fick följa!

Fina telefon bilder va???????

När jag kom hem hade mannen lagat jättegod middag med vin och sen gjort efterrätt. Lycks!
Jag gick ner och hyrde film på macken. Tog den kortaste jag kunde hitta, 1.26 men höll mig ändå inte vaken....
Såg den klart i morse!

Idag ska jag laga matlådor, hälsa på Frida som jobbar, kanske sola och pilla lite på passen.....

Trevlig söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0