Idolanalys

Jihde suger, han säger bara konstiga saker hela tiden....blir nervös av att titta på honom...
Kan han förstå att han är typ 40 och inte 18?
Kan han förstå att han var bra på Sporten men inte i Idol?
Kan han sluta?
Snälla....
Snart ogillar jag honom lika mycket som Anders Lundin.
Tänk om André Pops kommer att göra samma misstag?

Killarna ikväll...
En del är så trååååkiga. Som Robin....  han tror han är nya flickfavoriten men är så trist!

Foto: DANIEL OHLSSON

Jag gillar Johan.... han ger gärnet! Är kul att titta på, fällde nästan en tår.

Foto: DANIEL OHLSSON

Å så gillar jag Lars! För att han är BRA!

Lars firar kvalplatsen med ett äpple. Foto: TV4


Det blev inge hockey hos Frida... kroppen tyckte att jag skulle ligga i soffan.....
Vi planerar istället en resa till Sundsvall för att se Timrå-Luleå. Får stå på varsin läktare då :-)

Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0