Men guuuuud så tråkigt...



Skippa Oldsberg....

Har vart hemma idag, är sjuk.
Hostar och snörvlar. Men det känns (ta i trä) som att den kanske är på väg bort.
Har sovit nästan hela dan. Men det är ju så tråkigt att bara vara hemma. Tror jag har fått liggsår....
Jag har druckit kaffe, kollat TV, kollat film, druckit kaffe osv osv....

Har sett Idol, de var i Luleå - inga stjärnor härifrån inte...

Kollar nu på "Vem kan slå Filip och Fredrik".
Det skulle ju kunna vara bra....men allt tar ju sån tid. Oldsberg är skitjobbig och pratar alldeles för mycket. Gå tillbaka till spåret istället.

Hoppas jag kan jobba i morrn!

Byyyye

Kommentarer
Postat av: Lina

Bara att slå en pling om du har tråkigt!

2008-09-11 @ 23:03:57
Postat av: Sofia

men jag tycker att Oldsberg är bra.

2008-09-12 @ 12:41:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0