Tjockis

Klicka f?tt st䮧a bilden

"Vill du ha ett löv under hakan"?

Det här är min fina, underbara kusin... Hon är på tjocken.
Och jag ska bli stolt moster tänkte jag säga... (hon är som en syster)
Nu har hon själv skrivit om det på sin blogg så då vågar jag skriva om det här....
Tänk en mage på den lilla kroppen :-)

Dagen är slut, jag är trött. Vilar i soffan.
Ska nog till Frida sen och se Timrå-Luleå.... bara jag ORKAR.
Trött.

Det var fullt på passen igår, kuuul.

På torsdag kommer Soffan upp - L Ä N G T A R!!!

Ha en bra kväll hörrni!

Kommentarer
Postat av: Kusse

Bli inte allt för skrämd av mig. Se till att Freddan får poffa SNART. Du har ett år på dig så våra barn blir som vi har varit! Tänk alla julaftnar, båtlekar och så småning om utgångar..

2008-09-30 @ 19:52:46
URL: http://liinaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0