3 månader kvar!

Gick idag in i vecka 28.

Igår var det exakt tre månader tills vi har datum för beräknat nedsläpp.

19 juli.

Och så har mamma gått över tiden tills de fått sätta igång henne med både mig och Erik så det är väl bara att ställa in sig på det för mig med.
MEN JAG ORKAR INTE VÄNTA 14 VECKOR TILL.
Fast visst hellre i ugnen än att få spendera en jäkla massa tid på sjukhuset som några av mina kära vänner....
Men det känns som en evighet...

Barnet är nu ca 25 cm och väger ca 1.2 kg.



Det är väl bara att fortsätta vänta...

Har idag spinnat och gymmat. Tänkte försöka få med mig mannen och simma i morrn då jag slutat jobbet.
Han är dock lite svårövertalad till det....

Trevlig måndagskväll!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Åh vad lite tid det är kvar.. :) LÄNGTAR! Men sluta klaga på att du tycker att 14 veckor är långt.. tänk på oss som inte får se underverket förrän om kanske 18 eller 20 veckor.. (eller ännu längre!) ;) Puss

2009-04-20 @ 22:51:51
Postat av: Sofia

Åh vad lite tid det är kvar.. :) LÄNGTAR! Men sluta klaga på att du tycker att 14 veckor är långt.. tänk på oss som inte får se underverket förrän om kanske 18 eller 20 veckor.. (eller ännu längre!) ;) Puss

2009-04-20 @ 22:52:34
Postat av: Mamma Maggan

Ja, det blir nog till att vänta. Vem vill komma ut till denna kalla och hårda värld. Tur att Ella får bra föräldrar iallafall, åtminstone en UNDERBAR mormor. Sköt om dig nu.

Puss mamma

2009-04-22 @ 07:12:34
Postat av: Kusselini

Stämmer verkligen längden =) Alma var 41 cm då hon kom ut!!!

2009-04-22 @ 10:42:19
Postat av: Hanna

Hej ! Min lilla grabb blir 7 månader snart och jag tycker nu att graviditeten gick så fort, men när jag var mitt i det hela så kunde jag inte fatta hur långsamt allt gick. Det känns som om allt som har med graviditet och barn att göra både går fort och långsamt på samma gång. Märkligt men härligt ! Sköt om dig. // Hanna

2009-04-22 @ 10:52:54
URL: http://hannamaria.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0