Betala räkningar...



Jag är så tjurigt irriterad på Nordea att jag kan slå nån så hoppas dessa kan muntra upp mig snart!!!!

SUGER!
Jag har suttit och matat in alla jävla räkningar och skulle bara gå på bekräfta. Då slutar sidan att fungera!!!! Jag blir verkligen galen! Nog att man ska bli av med alla pengar, det ska ta dyrbar tid att få dem betalda. Åååååhhhh!

Tänk om man bara fick behålla alla pengar man fick i lön... eller om man hade lite högre lön :-)
Swisch säger det bara så har det försvunnit en massa pengar! Men man ska väl inte gnälla så länge man bor i en relativt billig lägenhet!

I morrn åker jag till Stockholm och Bosön för projektledarträff i två dagar! Alla Korpens projekteldare från hela Sverige träffas för erfarenhetsutbyte. Det brukar vara både trevligt och givande!

Sedan på onsdag kväll tuffar tåget till Sundsvall där jag stannar tills söndag! Ska verkligen bli trevligt att komma hem lite... få lukta på småknoddarna!

Nu måste jag få ordning på räkningarna och packa innan BALLAR AV STÅL! Underbart program!

På återseende.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0