Grattis jag!



Kolla vilken söt body jag köpt från cdon.com!!

Vad är det för en dag är det en vanlig dag? Nej det är in vanlig dag för det är Veronicas födelsedag hurra hurra hurra!
15.19 för 29 år sedan föddes underbara jag! Grattis till mig själv!
Ikväll ska vi ut och äta med jobbet och fira av vår chef som har slutat!

Tänkte lägga ut en bild på magen.
Det är inte så lätt att knäppa bilder på sig själv... De måste ha ett fullt sjå de där modebloggarna :-)
Men här är i alla fall magen vecka 28!



Trevlig kväll alla!

Kommentarer
Postat av: Frida

Ett stort grattis i efterskott!!! Vilken fin mage du har! Ska bli så spännande att se vad det är för liten som gömmer sig där inne... Hälsa Freddan också!



Många kramar Frida, Tony och Philip

2009-04-26 @ 08:20:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0