Lite starkare än igår...



Jag promenerade idag till Nautilus och sedan gymmade jag nästan en timme.
Skönt!

Jag körde lätt och lite fler reps istället. Var befriande att bara vara inne på gymmet, få låta kroppen jobba lite och det kändes som att min vandring mot kroppen innan graviditeten startade...

Vi har varit i Sävast och Boden idag.
Blev utfordrade och fick trevligt sällskap av Freddans mamma och pappa och var och fikade hos Freddans farmor.



Nu sover både sambo och barn.
Kan känna mig lite stressad då jag ska lägga mig för att jag ska upp och amma ganska snart.

Brukar amma ca tider på natten 00.00 03.00 och 06.00.
 Ibland kan det gå lite längre men det är jobbigt att veta att man ska upp mitt i natten.
Är väl för att jag är VÄLDIGT TRÖTT då...

I morrn är det bara Tyra och jag, Freddan jobbar!

Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Måsen

Hej! Har inte varit inne och kikat här på ett tag också vipps har bebisen kommit:D Grattis! Så himla mysigt:) Vi hörs! Kram

2009-08-25 @ 19:30:45
URL: http://mathildaastrom.blogg.se/
Postat av: johanna

vad duktig du är som börjat gymma. jag håler mig till promenaderna så snittet får läka. jag ammar oftast kl 22,02 och kl 06. då kan vi tänka på varann på natten. förstår att det är mastigt att vara själv dygnsvis. kram

2009-08-26 @ 20:05:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0