Snart så kryper hon...

Kryp Tyra kryp!
(Hon somnade ca 5 min senare... jag hade tänkt att hon skulle träna)!



Tillbaka från stugan efter att ha varit där sen igår med Ingrid.
Skönt att få lite hjälp med Tyra då Freddan jobbar.
Fick sova ostört under morgontimmarna... :-)


Ikväll skulle jag, Frida och Jessica ha tjejkväll.
Men jag har dragits med en jäkla huvudvärk sen igår och det visade sig att både Frida och Jessica var lite halvsega så vi sköt upp det. Nästa fredag!

Nu ska jag gotta ner mig i godispåsen framför TV:n!


Roligt att ni kommenterat lite mer!!! Nu behöver jag inte söka upp er... :-)

Agge: självklart är det underbart att vara mamma. Skulle vilja se Molly bara!
Ida: du kan vara lugn, ska inte skälla mer...
Emma: har testat lite magmassage, men jag tror att det är magen som spökar. Ska kolla in den där sidan! Kommer kanske på babysång nån dag...
Soffan: jag VET att du kommentarerar!
Erika: jag läser din blogg varje dag men är ju också dålig på att kommentera...

Trevlig fredag!

Kommentarer
Postat av: Ida

Haha. men du, var det inte på lördagkväll vi skulle bada lite..? Kan du komma en snabbis?

2009-08-28 @ 23:52:13
URL: http://idasandqvist.blogspot.com
Postat av: Sofia

BRA!

2009-08-29 @ 10:56:17
Postat av: Verran

bada ida? what?

2009-08-29 @ 13:02:53
Postat av: Lina

Våra två datorer strejkar därav MIN ursäkt för dålighet på kommentarfronten. Har lånat Martins syster nu som bor här ett tag. Vänta Alma vill skriva nått till Tyra...



po9ll-u222jj

2009-08-29 @ 13:16:34
URL: http://liinaaaa.blogg.se/
Postat av: Ida

Vi ska bada och basta lite. Typ sex-tiden. Komsikom och va med oss.

2009-08-29 @ 16:40:10
URL: http://idasandqvist.blogspot.com
Postat av: Anonym

Fin "dagens outfit" tycker faster :)

Det kommer nog snart ett litet paket på posten igen...



puss!

2009-08-30 @ 20:06:34
URL: http://staaaajn.blogg.se/
Postat av: Verran

faster skämmer bort henne :-)

2009-08-30 @ 23:07:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0