Det var ju ingen match...

Idag skulle värme och varmvatten vara avstängt mellan 8-17.
Och det är -19 grader ute... jag laddade med värmeljus hela lägneheten.
De slog av värmen kanske 8.30 och satte på den vid 10.00 igen. Nästan en besvikelse.


Tyra sov ute på fm men nu får hon ta eftermiddagssovningen inne. Det är kallt!

Tyra tränar en del att sitta i stolen hon lånat av Nellie. Hon är lite framtung bara...




Träna att stå vill man ju också.... även fast det inte går så länge...




Mamma, jag börjar bli trött... (fin mössa som Tyra fått av Maritas mamma Elsy)!




Ikväll ska jag ha ett spinning 60 pass, har bara haft 45 sen jag fick Tyra... hoppas jag pallar!

Bye

Kommentarer
Postat av: FRida

You go girl!

2009-12-17 @ 14:33:30
URL: http://fridaostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0