Grattis Sabina...

....som fyller 29 år idag!



Idag har jag vaccinerat mig mot svinis.
Har inte insjuknat, går inte baklänges.... har bara lite ont i armen!


Vi jobbar med Tyra på kvällen att inte ta upp henne då hon vaknar.
Bara gå in och visa att vi finns, klappa lite och sedan gå ut. Jobbigt att höra henne skrika...

Första natten gick det bra, då somnade hon själv.
1-0
Igår kunde jag inte stå emot utan var tvungen att ta upp henne.
1-1
Ikväll vann jag igen.
2-1

I morrn ska jag klippa mig!!!!
Vet bara inte hur... är sugen på nåt riktigt kort men det är så mycket att fixa med.
Tror jag behåller lite längd så jag ändå kan sätta upp det men med lite mer frisyr än nu.

I morrn är det fredag! Iofs spelar det ju inte mig nån roll, jag är ju ledig varje dag...

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Hej där..



Vi håller på med samma metod med Molly. Jobbigt såklart, men skönt när d

2009-12-04 @ 10:23:48
Postat av: Angelica

Kom en liten hand på datorn så jag skriver klart här:) Det är jobbigt, men skönt när det tillslut funkar. Hoppas allt är bra annars. Det är så kul att läsa din blogg och att se bilder på Tyra. Hon är så söt Sköt om dig och ha det så trevligt hos frissan trevlig helg, Kram

2009-12-04 @ 10:29:17
Postat av: Jag

skönt att höra att det är fler i samma sits... ;)

kul att du läser bloggen. är molly också intresserad av datorn, även tyra. och mobiltelefonen är redan högintressant...



kram

2009-12-04 @ 18:49:21
Postat av: Lina

Hej på dig du! Imorse ringde mamma mig och frågade om jag var gravid! Det var visst nån som hade skrivit det som en kommentar till mig på facebook :p Går också i klippa-mig-korthårig-tankar. Har dessutom nyss vaccinerat mig, precis som du. Så lika det blev! Jag fick ont i lederna kvällen efter. Alma hälsar till Tyra! Puss

2009-12-05 @ 23:35:56
URL: http://liinaaaa.blogg.se/
Postat av: Jag

ha ha ha... va roligt! eller inte....

klipp dig! skönt. fast jag blev inte SÅ korthårig. typ page.

jag fick inte ont i lederna, bara huvudet!

tyra hälsar tillbaka! vi saknar er!

puss

2009-12-05 @ 23:43:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0