Hon testar oss minsann!

Hon är så söt när hon sover...



Tyra darlingen!

Freddan var på bio igår. Tyra hade sovit dåligt på em så hon åt och somnade vid kvart i åtta, helt slut.
Nu sover hon hela natten tänkte jag. Näpp.
Vaknade 21.15 och gnällde, grinade och tokskrek. Jag fick henne att somna en gång men så vaknade hon efter 10 min och var sjukt arg.

Vid halv ett kom Freddan hem och tog över.
Jag halvslumrade lite och vaknade vid halv två av att hon gallskriker.
Jag gick upp och vaggade lite och hon somnade för natten vid två. Tänkte att nu får vi sovmorgon.

06.30 var hon vansinnig igen. Jag gick upp och ammade och sen tog Freddan över.

Vad är problemet? Kan det vara tänder (fast det har vi trott länge)...?


Har haft avslutning för simmarna idag och sen tränat.
Är nöjd att jag gick och tränade för jag var trött och väldigt nära att hoppa det =)

Är trött. När får man lägga sig?
Hoppas att Tyra vill sova ikväll, och särskilt i morrn kväll då jag är ensam...

Trevlig söndagkväll!

Kommentarer
Postat av: johanna

hej, vad sött hon är. simon hade också en period för ett tag sedan att han vaknar efter 3 timmar och tok skriker, nu har han fått två tänder så det kan ju vara något sådant hon är på väg att få- eller så drömmer hon. men visst är det jobbigt att inte få sova. kram johanna

2009-12-21 @ 08:46:01
Postat av: Jag

jasså har han fått tänder??? biter han dig i brösten nu ;)

hoppas på tänder här med så att man vet att det går över, skitjobbigt just nu.

snart ses vi!!

kram

2009-12-21 @ 08:53:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0