Tryfflar... mmmm....

Vi kämpar på med nattningen!
Tyra somnar... men vaknar sen och vill INTE sova vidare.

På en gång vi kommer in till henne blir hon en glaskit =)




Ikväll har vi även prövat magläge... bra ett tag.
Till slut orkade hon inte hålla upp huvudet längre utan gallskrek ner i kudden.
Ingen höjdare.




Körde pass idag. Mycket folk för att vara lunchpass, så jäkla kul!

Sedan har jag bakat pepparkakstryfflar.
Freddan gjorde såna i fredags men han skulle ge bort dem så jag fick bara smaka en halv... Nu har jag gjort dubbel sats =)
Inte bra... bara tänker på dem hur de ligger i kylen då de hellre borde smälta på min tunga...

Farligt!
2 kg kvar till startvikt och så bakar jag sjukt goda tryfflar =(

Ska fortsätta ta hand om barnet....

Bye

Kommentarer
Postat av: Erika

Kan man få receptet på de där tryfflarna kanske..? Här är det ju ändå viktuppgång som gäller. ;-)

2009-12-08 @ 20:51:18
URL: http://erikabergman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0