Vinterstudion is back!

"Ja, lite soffhäng var ju allt jag ville mamma...."




"Vaddå? Måste jag LÄGGA mig nu? Jag vill ju se klart Falk-filmen med dig ju...."




Åh fan vad Tyra testade mig igår... var riktigt trött!
Freddan var på hockey och ut och åt med jobbet så det var bara lilla damen och jag...

Hon började gnälla redan vid sex-tiden och sedan fortsatte det.
Lade ner henne i spjälsängen FLERA gånger sovandes, men så vaknar hon och så ska jag ju då inte ta upp henne... Men ni fattar inte hur mycket hon grinar, och då tar jag upp henne. Det slutade med att hon somnade vid tolv! Då var hon så sjukt trött!
Men hon sov i alla fall till nio i morse =)


Det är så mysigt nu när skidåkning och skidskytte har börjat.
Få tillbringa helgerna med André, Magda, Stig och alla de andra i Vinterstudion =)
LOVE!

Pops är bra han.... annat det mot för Jihde....




Kommentarer
Postat av: Ida

I know. Superslött att ligga i soffan ch mysa framför skidskytte för hur det än går blir det ju alltid så spännande sista skjutningen!

2009-12-06 @ 15:23:33
Postat av: FRida

Tyra håller på att utvecklas till en äkta rebell=)

2009-12-07 @ 11:27:21
URL: http://fridaostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0