Don´t like

Jag gillar inte när kroppen inte bara är som vanligt.
Jag vet att jag är med barn och att den är lite som den är nu. Men jag tycker inte om att jag inte orkar lika mycket då jag tränar (gymmade idag och kände mig typ svagast i världen). Sen tycker jag inte om att jag inte kan köra på som vanligt med alla pass å så utan att få ont i ryggen.

Kan även berätta att sura uppstötningar som bara bubblar upp ur halsen som små rapar inte är nån höjdare då man masserar :-(
Skulle göra pass ikväll, men vad händer...? Jag somnar i soffan IGEN! Kan typ inte hålla ögonen uppe!

Egentligen mår jag väldigt bra och det är faktiskt helt ok att va på tjocken. Tror att det är så att jag känner ju av allt så väl eftersom jag har ett jobb då jag använder min kropp så mycket....

Skulle ju lägga ut bilder från helgen... kanske ikväll... kanske i morrn.... får se!

Ha de

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0