Får man grina...? DÅ GÖR JAG DET NU!!!!



Fan vad jag hatar att Victoria har förlovat sig med en fjolla från Gävle på en tisdag. Verkligen hatar!
Jag har hela dan väntat och haft som mål hela kvällen då jag suttit med vattenpassen att mellan 20-21 få titta på MÄSTARNAS MÄSTARE! En timmes njutning...
Nej, då har de förlovat sig så det sänds nå program om dem i en timme?
Jag undrar...vem bryr sig och vem tittar på ett sånt program (förutom min mormor).....?

Jag gråter..................................................................................................................................................................................................................................

Men tänk vad lustigt. Jag gick precis in och tittade på tv.nu. Då visade det sig att de bara flyttat Mästarnas Mästare till 20.30 :-) vad tokigt det kan bli.... livet leker igen.

He he

Byyye

Kommentarer
Postat av: Sofia

haha.. å jag som varit ledsen hela dagen att jag inte har svenska kanaler och kunnat titta på ALLT som rör förlovningen! :)

2009-02-24 @ 20:34:59
Postat av: Jag

soffan, lägg av!

2009-02-24 @ 21:37:48
Postat av: Sofie

Veronica du är fan den blödigaste jag vet, du kommer undan med det några månader till bara för att du är gravid, men sen får du jävlarimej ge dig! =) haha

Victoria och Daniel måste väl också få va lyckliga!



Jag är i ett större land än vad du är så jag får säga vad jag vill! Det har Obama sagt!

Puss Skruttan

2009-02-26 @ 05:25:58
Postat av: Jag

kära sofie...

de får jättegärna vara lyckliga förutom under bästa sändningstid :-)



puss

2009-02-26 @ 10:17:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0