Nu får det vara nog!



Nu är jag trött på att vara sjuk. Känner mig bättre det gör jag, men jag trodde att jag skulle bli tokfrisk på en gång! Icke!
Huvudvärk.... det är mitt stora problem.

Det snöar och snöar här i Luleå, och så yr det omkring ganska mycket! Freddan jobbar halvdag, sedan åker vi till Sävast.
Ingrid är i S-holm och hälsar på barnen så vi åker och hälsar på Svante.

Har verkligen inget att skriva eftersom jag bara är inne och hemma hela dagarna.... så tack å hej!

Trevlig helg då!

Kommentarer
Postat av: eva

Hej Kompis

Saknar dig på jobbet. Hoppas du är tillbaks på måndag.

Fortsätt krya på dig så du är back in buisness.

Kram

2009-02-07 @ 09:34:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0