Umeå tur och retur



Del av iksu gym....saknar!

Igår brummade jag ned till Umeå.
När jag kom fram lade jag och Elvis oss raklång i varsin soffa. Jocke kockade UNDERBAR middag!
Lite trevligt prat och slappande, Elvis åkte sen på fest och utgång. Jag somnade 22.30 och vaknade 8.30 av att Jocke kockat ihop frukost. Tack Jocke, var som att bo på hotell....!!!

Har idag kört pass på iksu som nu är ännu större än på min tid.... Körde två inspirationspass för iksus instruktörer, det gick jättebra så det var verkligen skönt. Kände mig lite spänd innan, alltid större press att köra för andra instruktörer. Saknar Ume lite kände jag när jag var där... Iksu är verkligen underbart och så stort och BRA, det saknar jag mest!

Åt McDonals innan jag brummade tillbaks och nu har vi ätit pizza. Verkligen bra matdag!
Snart ska Freddan iväg till John och Mattias och basta och dricka öl, jag ska kolla Wild Kids och KANSKE Melodifestivalen. Vet verkligen inte om jag orkar se det.....

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0