Däckad....

Jag har de senaste dagarna inte mått skitbra.
Mår förbannat illa hela tiden, sedan har jag dragit på mig en grym huvudvärk! Låg lågt i blodvärde då jag testade det förra gången så jag ska ringa barnmorskan i morrn så jag får komma och testa det igen.
Har bara legat inne fredag lunch till nu söndag och jag HATAR det....
Vi hade inspirationsdag igår som jag inte orkade jobba på sen skulle Frida, Jessica och Cecilia komma i går kväll men det orkade jag inte heller...

Jag får för mig att jag mår lite mindre illa idag så NU ska det vända.....

Let´s Dance var ju underhållande. Blev tokimpad av Morgan Alling, han var ju grym!
Trodde att "Blondinbella" skulle vara bättre...

Foto:Mikael Schulz/Agent Bauer/TV4

Jag har i alla fall hittat en ny serie som jag malt de här tre dagarna.... Lipstick Jungle!
Hur bra som helst!

Nä, trevlig söndag!

Kommentarer
Postat av: Erika

Ja,Morgan var verkligen grym! Gillar honom. =)

Jobbigt att du mår så dåligt,hoppas det blir bättre snart. Kram!

2009-01-11 @ 15:14:05
URL: http://erikabergman.blogspot.com
Postat av: sabina

Tråkigt att du mår dåligt. Är inte avundsjuk... Jag hade också jätteont i huvudet under första halvan av graviditeten. Min barnmorska sa att det var vanligt och att det brukar gå över efter ca 20 veckor.

Kra på dig! Kram Sabina

2009-01-11 @ 15:53:22
Postat av: Emma Forsberg

Du ÄR alltså gravid din rackare =)

Det är ju fantastiskt!!!

Grattis till er...

Hoppas du snart mår lite bättre.



Jag vill så gärna komma upp i februari och gör allt för att det ska fungera, jag återkommer...



Många kramar och vilken härlig nyhet.

Vi hade ju kunnat setts i Sundsvall men det tiden rinner iväg...



Hörs snart ///Emma

2009-01-11 @ 18:18:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0