Potatisbakelse och hockey



Åt potatisbakelse på stan....

SKÖN helg igen. Skulle egentligen på simtränarutbildning men det blev inte så det softas...
Igår var vi ut och åt med John och Paulina, sedan såg vi slutet av Let´s Dance och åt godis här.

Idag lunch och bakelse med Frida och Viktor på stan.
Det är dyrt med gardiner.... vi byter ALDRIG. Köpte nya idag. 650:- sjukt.

Sedan var Frida och jag på hockey! Luleå-Brynäs. Jag tänkte kolla lite extra på Sebastian (Sabinas lillebror) men han var skadad och satt på läktaren. Jag smyghöll på Brynäs fast fick tyvärr klappa händer då Luleå gjorde 5 mål och fick inget i baken.

Nu lagar vi middag, nån kycklingpaj...verkar bli god!
Sent bara att äta middag vid nio....

Imorrn tänkte jag att mycket inte ska hända... kanske träna!

Nu mat!

Bye

Kommentarer
Postat av: FRida

vill se bild av gardinerna när de hänger uppe

2009-01-31 @ 23:39:07
URL: http://fridaostrom.blogg.se/
Postat av: sabina

Sebastian blev glad när han hörde att du var där. Synd att han inte spelade bara. Han fick visst en sträckning i baksidan av låret i matchen mot Modo för någon dag sedan.



Kram

2009-02-01 @ 12:13:54
Postat av: Kusselini

Vad typiskt! Men om en månad kanske vi kan gå en promenad i vagnen med henne =) Och så är du ännu större, vill ju se dig som tjockis!

2009-02-02 @ 20:12:29
Postat av: Jenny

hej! Och grattis, vad roligt att ni ska få barn! När är det? hoppas allt är bara och att ni hittar någon lägenhet. Kram Jenny

2009-02-04 @ 12:28:52
URL: http://jennylindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0