Trött å tjock



Vissa dagar känner jag av det här med att vara gravid lite mer...

Idag är en sån dag. SJUKT trött hela dagen och just nu sitter jag och vräker i mig oliver. Jag kan inte sluta...
Det enda jag känner att jag har sånt gravbehov av är oliver och mjölk och bägge dem är jag ganska bra på även då jag inte är på tjocken....

När jag skulle köra vattengympa idag så ser jag att två kvinnor tittar lite extra... pratar tyst med varann... tittar lite extra.
Lättast en sån gång att säga "ja jag är på tjocken, inte bara julmaten....". Då säger alla vattenkvinnorna (har haft dem några år) "åh vi ska bli mostrar" :-)

Ska lägga mig snart, behöver lite sömn.... känner jag!
Lång dag i morrn...

Sov sött

Kommentarer
Postat av: Soffan

Du är rolig du Veronica... önskar vi bodde närmre =) Kan tänka mig att du är grym på jobb och allt du har för dig! Du är sååå lätt att tycka om. Du kommer bli världens bästa mamma. Lyckos unge med massa mostrar !

2009-01-21 @ 02:43:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0