Tummens mamma slutar röka

 

En helt ny köpare har lagt ett högre bud på VÅR lägga. S V I N
Nu har vi lagt ner. Boendekostnaden blir inte för dyr men man ska ju kunna sälja skiten sen å.
Tittat på ytterligare en hyres ikväll.... Centralt och BRA hyra men ändå sådär, kändes inte bra... små rum och inte så bra kök och badrum.

Jag orkar inte titta på en lägenhet till.

Mamma (mormor så småningom) har skickat en "tummen". Precis som den på bilden.
Hon hade skrivit en liten påminnelselapp om att hon läste tummenböcker för mig då jag var liten.
Fan jag hade glömt!!!! "Tummens mamma slutar röka" tyckte jag av nån anledning nästan var lite otäck...
Tänk vad man kan komma ihåg bara man bli påmind!
Tack mamma!

Skulle gå nån simtränarutbildning i helgen men den blev inte av.... längtar redan tills lördag morgon, då ska jag sova tills jag vaknar.... :-)

Bye

Kommentarer
Postat av: Anonym

FANKEN! Jag som hoppades att ni skulle få den!!! Det tär på en o ränna runt o titta, jag vet. Ni hittar en snart..ha lite is i magen bara. Hoppas på o hinna slå dig en signal imorn. Saknar er! Kram

2009-01-28 @ 23:00:30
Postat av: Kusse

Jag som skrev

2009-01-28 @ 23:01:07
URL: http://liinaaaa.blogg.se/
Postat av: Mamma Maggan

Tummens mamma slutar röka tyckte du VAR otäck, eftersom det var ett stort rökmoln runt tummen när mamma rökte. Så där minns du rätt.

Ha det bra puss mamma

2009-01-30 @ 12:28:49
Postat av: Jag

tur att du och pappa inte rökte....

:-)



puss

2009-01-30 @ 13:20:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0