Får jag presentera....

..... herr och fru Widman!


Å så fick de varann till slut!
Bägge sa JA i kyrkan, jag grät floder och alla blev lyckliga.




Bröderna Vidman i väntan på att brudparet ska komma till festen....!




När brudgummen är på toa passar killarna på..... Marita verkar trivas... :-)




Likaså Daniel...




Stina håller tal... jag torkade tårar! Hela familjen höll ett jättefint tal!




Freddan och SÄLEN




Efter middag, tårta och en massa fina tal blev det dans hela natten.
Jag gjorde allt för att dansa fram lite värkar, men det funkade inte.... ;-)
Anlände hem vid 04.15 på morgonen....




Brud och brudgum med Svante och Ingrid!



Tack Daniel och Marita för en underbar dag!

Igår och idag har vi varit i stugan med Stina och Björn.
Vi har verkligen bara latat oss och ätit SMÅGODIS!

I morrn blir det barnmorskan igen...

Byyye

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag tänkte springa på birsta fr att få fram lite värkar idag:)

Vad fin du var i klänningen!

Hoppas det går bra hos Barnmorskan.

Kram

2009-07-07 @ 10:28:42
Postat av: Jag

det gör du rätt i johanna!



hörde att du känner på dig att du ska få snart...

:-) jag känner inte ens på mig att det är halvnära!



du hinner nog före....



kram

2009-07-07 @ 13:38:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0