Nä, ingen unge än...

Är i stugan och har varken dator eller internet där.. så jag ligger inte å krystar om nån undrar! Inte än i alla fall.... Datumet går ut i morrn och det vore TREVLIGT att inte gå över två veckor. Kan gärna föda inattt... inte för att några tecken tyder på det :-( Vi har vart upp en sväng till på spec mödra. Hade blodtryck på 155/105 och en tvåa i äggvita så barnmorskan skickade upp oss. Men läget var under kontroll så vi fick åka hem. Sedan två dagar senare hade jag både lägre blodtryck och mindre äggvita i urinen så det är ju bra! Frida, Tony och Philip har vart och hälsat på, de åkte söderut i morse! Jätteroligt att ha besök och kul att få vara lite med Philip. Drygt ett år... och sånt tempo hela tiden. Inser att nästa sommar förmodligen inte kommer bli så lugn... :-) Just nu är vi i Piteå. Freddan och Mattias spelar freesbee golf och jag lånar Mattias lägga å dator. Bilder kommer en annan dag.... Snart lurre på stan! Bye

Kommentarer
Postat av: Jag

fråga mig inte varför hela texten sitter ihop, jag skrev med mellanslag...

2009-07-18 @ 11:39:21
Postat av: Sofie

Snygg blogg du har! Titta in en snabbis till mig och läs lite och kanske även lämna en kommentar!



http://tiie.blogg.se



Jag blir så himla glad när jag får kommentarer! ;D



Ha en toppen dag!

2009-07-18 @ 11:52:53
URL: http://tiie.blogg.se/
Postat av: Christian "Dunderbar"

Hejsan hej på dig!!!



Tänkte på det att du kommenterade att hela din text hängde ihop.

Du kanske råkat komma åt den där länken längst ner till vänster....så du skrev texten där man kan ändra html-koden....



Då måste man skriva <br> för att få en ny rad.

Klicka in dig på att skriva ett nytt inlägg så förstår du kanske vad jag menar.



Ha en fin dag!!

2009-07-18 @ 12:19:03
URL: http://dunderbar.blogg.se/
Postat av: bea

Hej där! Fin blogg=) Jag vet hur det känns att gå och hoppas att bebis ska komma. Jag gick "bara" över tiden 6 dagar... Lycka till !

2009-07-18 @ 12:37:43
URL: http://beabofink.blogg.se/
Postat av: Lina

Hänt nått, känt nått........ PUSS

2009-07-21 @ 16:54:51
URL: http://liinaaaa.blogg.se/
Postat av: Kusselini

HURRA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-07-21 @ 23:28:14
URL: http://liinaaaa.blogg.se/
Postat av: Sofie

Åh har den kommit nu =) Misstänkte att det kanske va så när du inte svarade när jag ringde idag =)!! om det är som kusinen ovan skriver så grattis!!! =) puss

2009-07-22 @ 00:49:55
Postat av: Sofia

GRATTIS!

Nu har Veronica och Freddan fått en liten.. flicka (för er som inte visste)! 50 cm lång och 3 655 g. Alla mår bra!

Namn är inte riktigt bestämt än. Dags för namnförslag på bloggen igen kanske?

2009-07-22 @ 11:02:57
Postat av: Karin

grattis grattis till er båda; vad roligt verre! Hoppas ni har det fint och det lilla livet är välmående. lägg ut bilder så snart ni kan, är spännande att följa så här på jättedistans... men vi ses i augusti?!? Sofia var (förstås) först att tala om!



p.s i'll be there när -09:orna får vara med på lilla sälsimmet...

2009-07-22 @ 12:52:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0