Nu är hon 6 dagar!

Snabb blogg....
Vi är i stugan utan internet så därför blir det inget bloggande. Vad roligt att ni kommenterar så mycket, kul att läsa!

Allt är bara jättebra med oss! Idag har vi fått sista ok på hörsel, syn och vikt på Tyra så nu är hon helt "utcheckad".
Nu tar BVC över...

Lite bilder innan vi ska röra oss tillbaka mot stugan igen.

Hon bajsar på denna vackra bild :-)




Provkör Buggaboon...



Vet ej varför bilderna blev sneda. Arg dotter i vagnen!
Hon tycker bättre om att åka bil!




Hmmmm.... undra vad jag ska göra nu...?



Nu hinner jag inge mer!

Bye bye

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhhhh det här gjorde min dag :) Såååå fin hon är fasters lilla ängel :)

En fråga, är det ok att jag lägger upp en bild på min blogg (kopierar en av de du lagt ut isåfall)

Kraaam

2009-07-27 @ 15:48:22
URL: http://staaaajn.blogg.se/
Postat av: Natalie Ehrström

Grattis super mycket, hon var underbart söt. Jag hoppas att jag får se henne redan i sommar/höst om vi synkar ett sundsvallsbesök.



Ha de bäst

Många kramar

Natalie

2009-07-27 @ 16:48:00
Postat av: Natalie Ehrström

försvann min kommentar?

testing testing

2009-07-27 @ 16:48:57
Postat av: eva

Hej

Har inte haft tillgång till dator, hela familjen var varit i Åre. Så nu först har jag sett den lilla söta tjejen Tyra. Passar er familj perfekt.

Lycka till och Jättegrattis till er båda.

Du kanske kommer in en sväng på jobbet?

2009-07-27 @ 21:50:13
Postat av: Boman

Shit, 6 dagar, gud så mysigt. En liten Tyra......

Agnes och jag längtar såååå efter att få träffa er. Men ta nu tillvara på tiden och stressa inte runt och träffa folk (det hinner ni sedan)

Puss och kram

2009-07-27 @ 22:39:25
Postat av: Boman

Shit, 6 dagar, gud så mysigt. En liten Tyra......

Agnes och jag längtar såååå efter att få träffa er. Men ta nu tillvara på tiden och stressa inte runt och träffa folk (det hinner ni sedan)

Puss och kram

2009-07-27 @ 22:40:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0