Tjurig



Oj, igår hade jag över 50 unika läsare... anar varför så många är in och kollar nu :-)
Men ingen bebis.


Har idag vart på SJUKT DÅLIGT HUMÖR.
Dessutom nu från em och kväll så jäkla ont i huvudet. Och ungen ligger inte still en sekund i magen, kan inte den bli lika otålig som mig och bara vilja komma ut istället för att veva mig med armarna i könet....typ.....!!!

I morrn ska jag baka muffins.
Freddan retar mig. Jag har läst att det är bra att baka och ha i frysen till sen då ungen kommit och vi får främmande som kommer å hälsar på... (om nu nån kommer till oss).
Jag har aldrig bakat typ... sockerkaka och smulpajer är det enda jag kan komma på att jag gjort.
Har aldrig gjort en bulla eller muffins eller ens en kladdkaka. Men i morrn smäller det!

Vi var på stan i förmiddags, fikade med Jens. Ikväll har vi vart i Sävast och ätit middag!
Trevligt. Nu är Erik här (Freddans lillebror) och FIFA går varmt...

På återseende...

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag har också bakat, nu skall jag baka en kaka till sedan får det banne mig räcka. Nu vet jag liksom inte mer vad jag skall jag göra.

Jag är också otålig vill att det skall bara ploppa ut nu:) skall du något till Barnmorskan till veckan?

H det bra. /Johanna

2009-07-11 @ 15:39:39
Postat av: Mallan o Skån

Hej tjockis...nu sitter vi här o e redo för att lära känna den nya medlemmen i familjen bergsten/vidman...



vi gillar ert skötbord o uppmanar dig att baka extra mycket så att det finns över till vintern när skån o fred kommer o hälsar på... :)



som om inte det vore nog me att anna o elvis e i kroatien så ska även mallan dit med nån okänd skåning...lustigt det där ;)



kramar från oss I MALMÖÖÖÖÖÖ!!!



2009-07-11 @ 17:05:10
Postat av: Jag

Johanna: ska till barnmorskani morrn. är ju ett jäkla springande där när inte värdena är tip top.

du då???



Mallan & Skåne: jag lovar att baka mycket om ni använder bajshinken. ha ha ha ha.

ska bara skåne och fred komma? mallan då...?



sjukt att de jävla svinen sitter i kroatien tillsammans!



fan mallan, ska du till kroatoen med mr skåne???

går bra tydligen..... :-)



kramar från oss i LULEÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!!

2009-07-12 @ 12:18:11
Postat av: Johanna

Hej!

Ingen bebis ännu här..Nu längtar jag bara att få ploppa ut den. På torsdag har jag en tid hoppas jag inte hinner gå på den.

Lycka till hos Barnmorskan imorgon!

Kram Johanna

2009-07-12 @ 19:33:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0