Bakdag

Jag hade en dålig dag igår. Hade sån jäkla huvudvärk och det flimrade framför ögonen.
Ingrid tyckte att vi kunde komma förbi på förlossningen så de fick ta blodtryck och så...
Noggranna som de är så blev det ny CTG-kurva och ultraljud.
Värdena som förut, lite för högt blodtryck och lite äggvita i urinen men ingen fara... skönt att veta!

Somnade vig tio igår och vaknade 11 idag!!!!! Sanslöst. 13 timmar!!!!!!!!!!!!!!
Har mått bättre idag!


Jag har verkligen bakat idag! Jag har typ aldrig bakat tidigare.... men nu jäklar!

En omgång chokladmuffins
En omgång bärmuffins som jag tom improviserade lite på....
Två omgångar havrerutor
En omgång kärleksmums eller chokladrutor eller vad de kallas...

Jag tyckte att det var ett jäkla hackande av choklad, det är jobbigt att finhacka choklad...
Sen hittade jag ju recept på muffins och chokladrutor där man bara har kakao... typiskt.
Men i mina kakor kan man hitta hela bitar av choklad, lite lyxigare.

Det är svårt att inte bli manisk då man bakar.... vill som bara göra mer å er hela tiden :-)

Jag har i alla fall ganska bra ordning i köket då jag bakar....




Chokladrutor!



Havrerutor



Min muffins ser lite konstiga ut... men de var jäkla goda.
I alla fall då de var varma....




Barnmorskan i morrn, sen stugan!

Bye bye

Kommentarer
Postat av: Erika

Men guuuud va gott det där såg ut!!

Jag blev likadan på slutet av graviditeten,bakade som en galning,haha.

Sköt om dig. Kram!

2009-07-13 @ 15:55:32
URL: http://erikabergman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0