Den strandade sälen fick en egen strand...

Idag är det 2 unika läsare som varit inne på min blogg.... känns inspirerande.
Har aldrig haft så lågt, brukar vara kanske 30-40 i alla fall... Ni har visst annat för er i värmen!

Helgen har spenderats i stugan med Mattias och John och Paulina.
Igår var det fint väder ett tag.... Mattias passade på att testa hängmattan!



Innan regnet kom. Det verkligen ÖSTE ned i ca en timme.
Jag låg väl förpackad i filtar på altanen och tittade på bevattningen. MYSIGT!





Efter regnet kom John och Paulina. Vi åt, spelade kubb, umgicks och spelade risk till halv två inatt.
Jag åkte ut först. Hade aldrig spelat det tidigare och blev väl inte jätteimponerad över hur roligt det var....
Trevligt hade vi hela kvällen i alla fall!




Är han inte snygg? Freddan och Mattias tog ett kvällsdopp....
ÅRETS BADPOJKE!




Idag tog Freddan, Mattias och jag båten till en liten strand där vi var helt ensamma, skönt då man känner sig som en strandad säl... :-)



Hemma avslutade vi dagen med en glass vid vattnet... känns lite som utomlands...



Byyye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0