En oslagbar kombination (även höggravid)

ÄH! Jag orkar inte.
Det bara krånglar när jag ska lägga upp bilder så här får ni två snygga beachbilder men sen får det räcka!
Vi spelade i alla fall beach i typ tre timmar, sjukt roligt och sjukt bra träning!
4 lag, alla mötte alla och lag Bergsten/Widman hade inte en förlust!

De andra påstod att det var orättvist för att vi var tre i vårt lag. He he... men testa själv att springa omkring och bära på den tredje spelaren :-)


Ovan: helan

Under: halvan

 

Igår var jag på föräldrautbildning. Vi kan inte gå bägge två på en av de fyra träffarna... typiskt.
Pratade igår lite om förlossning osv och nästa gång ska vi se förlossning på film.

Hade avslutning för en av grupperna simskola för invandrarkvinnor idag.
Samtliga 8 vågade simma på djupa och 6 av de 8 kan jag godkänna som simkunniga!
Jag är SJUKT imponerad av dem.... sån jävla vilja att lära sig simma!

Nu blir det kaffe och norska "Barnmorskorna" på TV!

Bye bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0