Freddan bakar... längtar efter varmt bröd!

Då var mitt lilla äventyr slut! Äventyret var besök i Stockholm och Sundsvall sedan i tisdags!
Kom med natt tåget i morse... Jag delade kupé med ett gäng tonåriga baskettjejer. De fick för sig att de skulle upp hur tidigt som helst och börja städa efter sig i kupén. Ååååhhhhh.

Det har i alla fall varit jätteroligt i Sundsvall! Har hunnit träffa en massa av mina nära och kära....
Bilder kommer i morrn, idag blir det bara ett smakprov på två...
Har så jäkla ont i örat nu så jag kan inte tänka sedan bakar Freddan bröd som jag tänkte sätta tänderna i till Cityakuten! (Carter ska visst komma på besök idag!!!!)

Lina med sin egen Alma och jag med lånade Nellie!



Agnes och Wilda på stan...



Bye

Kommentarer
Postat av: moster

Vad fräsch du ser ut med lillkulan!Må så gott!Kramar

2009-05-04 @ 23:24:30
URL: http://liinaaaa.blogg.se/
Postat av: Sofia

Kul med uppdatering, äntligen! Kul med bilder också.. vill se mer, mer, mer! Puss

2009-05-05 @ 14:03:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0