Freeeeedag!



Fick gå lite bakom de andra då jag var hemma på besök... platsade inte utan barnvagn ;-)

Vad roligt med alla namnkommentarer... tack så jättemycket!
Vi har nu massa nya tips, men kom gärna med fler tips!

Idag är vi lediga bägge två!
Eller jag hade en massa komp som jag måste bli av med.
Målet med dagen är att träna, städa och jag måste fixa inför en Plattformenutbildning jag ska hålla i Piteå hela helgen.
Sen ikväll ska vi ut och äta och gå på Maia Hirasawa....



Ha en bra fredag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Yees, 2-0 till Fanny ;) (Såg att någon till också diggade det namnet)

Pojknamn då, öhm jag har som fastnat för Olle bara för att ni sagt det nu ett tag!



Kram!

2009-05-08 @ 14:59:11
URL: http://staaaajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0