Havandeskapspenning!

Så har jag jobbat min sista dag på ett BRA tag! (Förutom lite grupper och annat fixande kvar bara....)
Jag har idag gått på havandeskapspenning! Jag har ju ett sånt fysiskt krävande jobb med pass, massager osv så då är havandeskapspenning passande.... Ett plus är ju även att det faller in när sommaren kommer...
Kommer att utnyttja ledigheten genom att spendera några veckor i Sundsvall i juni, sen blir det ju Malmö till helgen!


Har varit hos Barnmorksan och mätt magen idag. 29 cm!
Hade vuxit tre cm de senaste tre veckorna och allt låg enligt kurvan. Bra bra!


Bilder från frosseriet i lördags till schlagern! Trevligt var det!





Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Mamma Maggan

Efter allt godisätande i helgen, tänk på att det blir mer att gå ner efter barnafödandet.......

Nej, det är dig väl unt att proppa i dig.

Skönt med ledighet, eller hur?

Pussar till dig och den " lilla "

2009-05-19 @ 07:05:48
Postat av: Maria

Grattis till HP´n! Det är du väl förtjänt. =) KRAM!

2009-05-19 @ 09:37:36
URL: http://mariadahlberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0