hvfsdhjkdvnkölcnvkzv,mnvjkdvijsdfoivjm kjvkljvlkjcvkm .km

Jag blir tokig.
Varje gång jag öppnar bloggen och ska lägga in bilder från gårdagens förrådsrensning så hänger sig datorn!

Vi RENSADE i alla fall förrådet igår.... slängde, slängde och slängde. Och åkte med grejer till Myrorna.
Nu är det massa plats i förrådet, det är så skönt!! Vi har gruvat oss för det där sedan vi flyttade in i stort sett... så nu är det bara att fylla på där nere igen :-)

Sedan var vi och käkade hos Freddans föräldrar i Sävast.
Ingrid hade stickat klart byxa, tröjor, mössa och sockor åt den lilla... jättefint blev det! Blir perfekt att ha i vinter! Bilder kommer då allt inte hänger sig hela tiden!

Nu ska jag ta och bestämma mig om jag ska städa eller inte. Annars måste jag ju göra det i morrn.....

Byyye

Kommentarer
Postat av: Maria

lillA!? Har ni kollat?

2009-05-14 @ 07:46:19
URL: http://mariadahlberg.blogspot.com
Postat av: Mamma Maggan

Jag som är mormor snart borde väl sticka. Men jag sticker till stan och köper stickat istället.

Puss mamma

2009-05-14 @ 09:14:23
Postat av: Jag

men mamma, ta å sticka nu istället! se bara vad blivande farmor kan.... :-)



maria... lilla, betyder det tjej?

jag skrev ju "lilla" för att vara neutral, annars säger jag bara "han". he he.

2009-05-14 @ 11:31:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0