Lugn nu...

..... det är så att vi ska ha ett barn.
Ett litet sånt där barn som skriker, bajsar och kan vara ganska söt. Jag ska föda det barnet... sjukt.
Jävligt sjukt då man tänker på det!

Nu är ju frågan vad barnet ska heta? Kom med ett förslag vet jag! Vi har inte så många alternativ än...
Tror stenhårt på en kille men det kan ju vara bra att ha nåt tjejnamn ut i fall att!
Det sparkar som bara den just nu i alla fall! Mysigt!

Har köpt muggar åt oss så att vi vet vad som kommer att hända.... :-)



Har tränat idag, sköööönt. Var alldeles för länge sen jag fick svettas rejält.
Sen jobb sen simträning. Kommer sakna mina underbara simmare i sommar, några träningar kvar i alla fall!

Nu ska jag vika tvätt!
Lägg in lite fina namn under kommentarerna nu!

Byyyye

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sixten är ett helt underbart namn tycker jag! Malte är fint, liksom Neo, Joel och Leo! Om jag skulle fått en dotter så skulle hon ha fått namnet Smilla, Ella, Elly eller Emmy....

Kram!

2009-05-06 @ 22:06:01
Postat av: Sara Bylund!

Åh guud.. jag har massa bra namn =)

Till flickan:Alice,Majken,Tilde,Ella,Ebba,Sara;-)haha

Till pojken: Milton,Emil,Mille, Oscar...

2009-05-06 @ 22:06:25
Postat av: Sofia

Tycker ni borde lägga ut en omröstning! Några killnamn och några tjejnamn och sen får bloggläsarna rösta.. Känns väldigt 2009 :)

2009-05-06 @ 23:03:12
Postat av: Sofia

Skrev en kommentar nyss den gick så här: jag tycker ni ska ha en omröstning! Ta några tjejnamn och några killnamn sedan får bloggläsarna rösta, väldigt 2009 :)"

Grejen var bara att när jag skulle verifiera den koden så var ett av verifieringsorden "Jeanette", då där har du det.. ödet! Sedan att det är ett av dina mellannamn gör ju det ännu bättre!

2009-05-06 @ 23:08:44
Postat av: Emma Skåne

Har ju ett helt medlemsregister att gotta mig i...ska ta några tjejnamn...:



Ada, Agnes, Alice, Alva, Amina, Bianca, Ella, Ellen, Flora, Kajsa, Lea...ja sen finns d ju mer på M och framåt ;)



2009-05-07 @ 09:21:28
Postat av: Anonym

Sicka fina muggar du har köpt!! :) Jag tycker du har fått många fina namnförslag redan men ett tjejnamn som "ploppade upp" hos mig var Fanny! :)

Jag resonerar som att namnet måste vara fint vid 3år, 25år och 80 år.

Fanny 3 år, ur gulligt

Fanny 25 år, lite ovanligt namn som direkt kommer få komma på anställningsintervju

Fanny 80 år, en söt lite gumma!



Kram

2009-05-07 @ 11:53:24
URL: http://staaaajn.blogg.se/
Postat av: jag

Det här är ju skitbra. Får ju jättemånga namnförslag... Håller på och känner på några av dem!



Fortsätt! Tänk gärna pojknamn å...



Kraaaaam

2009-05-07 @ 11:56:26
Postat av: Natalie Ehrström

gillar förslaget Fanny som någon postade.

Röstar nästan på det men i övrigt så kanske:

Nico

Theodor

Minova

Lex

Fiona

Sander

Rut

2009-05-07 @ 12:25:47
Postat av: Erika

Snygga muggar! Vart hittade du dom?



Det där med namn är inte lätt... Vi hade ett enda namn som kändes riktigt bra, så det var ju himla tur att det var just en Oskar som kom.;-)

Kram!

2009-05-07 @ 21:47:45
URL: http://erikabergman.blogspot.com
Postat av: Jag

Muggarna hittade jag på Village på Birsta!

2009-05-07 @ 22:50:38
Postat av: Jossan

Kille: Melker, Malte, Elliot, Wille, Hugo, Vilgot..:)

2009-05-10 @ 10:18:39
Postat av: Kattis rattis

Jag tycker att olle skulle passa på er bäs.

Betty

2009-05-11 @ 14:10:30
Postat av: Ida

Min syster skulle döpa sin pojke till Karl Valentin men det blev Vincent istället. Jag vet inte vilket som vore bäst.. =)



Alma betyder själ på portugisiska...

2009-05-12 @ 15:07:56
URL: http://idasandqvist.blogspot.com
Postat av: Brittan

edvin eddie

william wille



gamaldags men hippa :P



erica gillar ja

sara älskar ja



2009-05-12 @ 16:30:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0