Sömn sömn sömn... sova sova sömn sömn sömn...



Det såg ju skönt ut....

Jag vet att jag tjatar... men internet här hemma på Föreningsgatan kan göra mig galen!
Det funkar i ca 2 minuter, sen måste jag gå och dra ut alla sladdar och stoppa in dem igen. Det är förbannat irriterande...

Har jobbat på förmiddagen sedan sken solen och jag ångrade som bara den att jag hade bestämt med Frida att vi skulle gymma. Men jag tog mig i kragen och bangade inte. Det är skönt såhär efter. Även bena fick känna av lite styrkejobb så jag lär ju ha träningsvärk i morrn!

Sen var jag och hyrde tre filmer och köpte smågodis (Freddan jobbar), åkte hem och DÄCKADE.
Det är en jäkla skillnad på att somna gravid på eftermiddagarna eller somna inte gravid... he he.
Jag sover så hårt och så djupt ner i soffan att när jag vaknar känner jag mig helt förlamad, som att jag aldrig kommer att kunna kliva upp ur soffan igen... sjukt!

Nu ska jag gå och dra ur å stoppa i sladdarna igen så jag kan publicera det här... bilder är ingen idé att ge sig på just nu för då hänger sig datorn...

Byye

Kommentarer
Postat av: mie

BARA ETT TIPS



Sugen på att få gratis presentkort rätt ner i brevlådan på en valfri butik? Det finns en ny sida som är mycket lättare att samla ihop presentkort på, man behöver inte alls ha lika många poäng för att få hem presentkort som på övriga sådana sidor (till exempel gratisbio, gratisklader , gratismakeup, gratismode osv)



Passa på att bli medlem nu, sidan har knappt några medlemmar vilket gör det mycket lättare för dig att få flera presentkort.



Bli medlem här: http://www.freestreet.se/?r=87

2009-05-14 @ 19:10:48
URL: http://memie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0