Bad =)

Knäppte i spegeln på Tyra då hon tittade på sig själv.
Så glad blir man visst då =)



Föräldraträff idag. 
6 barn med en eller två föräldrar vardera. Där satt vi med våra barn och skulle snick snacka lite... Kändes sådär.
"Hur känns det nu att vara föräldrar"? Varför ska jag sitta och berätta det för dem?
Nästa gång är det babymassage, kanske blir roligare.


Passade på att be barnmorskan ta mitt blodtryck.
Jag var häromdagen till en sköterska som tog mitt tryck.
Jag känner då jag ligger högt, och det kändes så då... men jag låg på 120/70. Skitbra! Men det kändes inte så.
Så vår barnmorska tog idag 146/95. Hm.. Tur att jag ska till läkaren på tisdag.





 


Sedan var vi och badade med Tyra.
Träffade en tjej jag känner litegrann som tydligen är babysimsinstruktör.
Så idag har vi sagt "nu kommer det vatten", blåst henne i ansiktet och sedan hällt vatten över huvudet på henne.
Hur kul som helst och hon verkar gilla det (inte bara mamma och pappa).
Nästa gång blir det kanske ett dyk!!!!


Nu tycker Freddan att jag blivit för snabb med pekfringrarna. Så tack å hej!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken badbrud ;) Saknar er massor!

Men vi ses ju snart! Puss

2009-11-04 @ 22:52:36
URL: http://staaajn.blogg.se/
Postat av: Lina

SÅ FIN! Tyra alltså ;)

Vad det går undan med huvuddoppning i Luleå då. I Matfors skyndar man långsamt. Men visst är det kul och bada!!! Säg åt Freddan att ta av sig halsbandet innan han hoppar i.



PUSS

2009-11-05 @ 20:33:16
URL: http://liinaaaa.blogg.se/
Postat av: Jag

jag vill ju dyka med henne NUUUU så vi skyndar så snabbt man får... typ!

men tyra är ju barn till en simmare så hon har lite försprång ;)

2009-11-05 @ 22:32:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0