Veckan som gått...


Gladskit





Då var vi tillbaka i Luleå efter vår lilla roadtripp!
Tyra och jag har varit borta i 10 dar och den senaste veckan var vi i Sundsvall. Så skönt att vara hemma lite i lugn och ro, det enda som är så trist är att det är SVINDYRT att flyga direkt mellan Luleå-Sundsvall.


Lite bilder från trippen!

Tyra myser på tåget




Några som njöt av att ha henne hemma....




Maria bjöd mig och Soffan på en jättegod middag!
Och Tyra skämmer hon bort med jättefina kläder =)




Heldag med Njurundatjejerna! På dagen promenad och mys ute hos mamma och pappa.
På kvällen mer mys hemma hos Frida, Tony och Philip!




 

 




Fika och stanhäng med Kattis, Sofie och Soffan...




Besök hos tremänning Alma slutade med pusskalas!





Min mamma är gaaaaalen...

 


I söndags var jag, Bohman och Maria och badade med alla barn. Det var en upplevelse med mycket folk på Matforsbadet!
Efter blev det fika och sen lunch hemma då barnen tog en långsov!





   


Nä. Nu blir det kaffe.
Helt slut efter det långa blogginlägget....

Bye

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bildblogg är mycket roligare att läsa :)

2009-10-28 @ 16:49:30
URL: http://staaajn.blogg.se/
Postat av: Jag

visst är det =)

2009-10-28 @ 18:26:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0