Ikväll bär det av!

Den här gången får du flyga i flygplan...



Och Tyra ska få testa på att flyga!
Ikväll åker jag och Ingrid (Freddans mamma) ner till Stina och Björn (Freddans syrra å sambo) över helgen.
De skulle egentligen komma upp men Stina fick en match flyttad så hon kunde inte åka. Och jag skulle ändå till Sundsvall på måndag så då tar jag S-holm på vägen =)
På söndag ska vi även få träffa Erik (Freddans bror) och hans nya tjej...SPÄNNANDE!!!!!!!!

Freddan är på utbildning i Halmstad en vecka så det passar ju bra!


Ska bli spännande att se hur det går för Tyra att flyga. Det går säkert bra, det enda som kan oroa mig lite är att vi åker mitt under den tiden på kvällen som hon är lite extra grinig. Men det ska nog gå bra!


Vi har idag vart hos Eva på jobbet som bjöd på en jättegod lunch, lyxigt att få komma iväg och äta.
Att det dessutom bjöds på efterrätt var ju inte helt fel!
Tyra passade på att hålla lite show så hon glömde bort att hon skulle sova... Nu sover hon HÅRT ute i vagnen!

Bloggar väl när jag kommer åt en dator...


Älskar den här bilden!
Äntligen får Tyra träffa faster och farbror igen, hon var 2 dagar då de senast sågs... (långa avstånd)!
Helt sjukt, har hon varit sådär liten????



Bye

Kommentarer
Postat av: Erika

Ha en trevlig helg!

Jag träffade din bror idag,kul! =)

Kram.

2009-10-16 @ 22:08:52
URL: http://erikabergman.blogspot.com
Postat av: Verran

jaså, var han och hälsade på på västermalm...?

det är så roligt då han ska förklara vem han mött...brukar vara lite svårt att få fram exakt vem det är..=)

men då vet jag att det kan vara du om han ska försöka förklara =)

2009-10-16 @ 23:38:49
Postat av: FRida

Men ta och klipp dig i stockholm då! Måste finnas ett urval av grymma frisörer där juh!!PÖSS!

2009-10-17 @ 14:00:08
URL: http://fridaostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0