Kanske ska bo kollektivt...?

..... det är ju så mycket mer socialt!

Nu har tjejerna åkt =(
Har verkligen haft sjukt trevligt och det var jätteskönt att de stannde lite längre än bara en helg så att vi verkligen hann umgås.
Jag har städat och har däckat i soffan med huvudvärk, är lite halvkrasslig.


Lite bilder från helgen!

Vi har inte BARA svullat. Det har hunnits med 4 promenader och ett gympass!
Och ett längre och ett kortare springa-på-stan-pass! (Alla shoppade)!
Är NÖJD över mina nya Nike sneakers. Har ju en halv storlek större nu vilket har lett till nageltrång på typ samtliga tår... tack mamma och mormor för bidragen :)




Nellie och Tyra bekantar sig med varann!




Sötungen gillade Tyras farmor Ingrids madrass!




Laddade för match. En skål var... chips till Soffan, ostbågar till Sabina och smågodis till mig!
Resultatet orkar jag inte ens orda om....




Nu laddar jag för sista avsnittet av Svenska Hollywodfruar!
Undra hur många miljoner som ser det?

I morrn lite jobb!


Bye

Kommentarer
Postat av: Freddie

Hej Verran!



Jag är en av dem som är inne och läser utan att kommentera:) Jag erkänner... Måste ju hålla lite koll på dig, freddan och lilla tyra. Ser fram emot att komma upp några veckor. Ska bli skitkul att träffa er alla!



Kram på dig!

//Freddie

2009-10-13 @ 21:51:55
Postat av: Madrassen

Hej! Vad mysigt ni ser ut att ha haft det! Längtar tills jag får se er till veckan! onsdag kväll. håller tummarna för att kattis får ledig så ses vi hos henne då!? visst`? puss!!!

2009-10-13 @ 22:56:11
Postat av: kattis

ser ut att ha haft det mysigt. gud så lika meja och Nellie är varandra..dom är ganska så lika sebastian oxå kan jag tycka..

2009-10-15 @ 16:11:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0