Vi är redo för prommis...

...Tyra hiphoper and I


Kommentarer
Postat av: mamma/mormor Maggan

Ja, finns det nån gulligare unge än denna. Tänk på måndag får vi träffa henne igen. LÄNGTAR!!!!!

Puss

2009-10-15 @ 12:10:05
Postat av: Farbror Erik

Gud så stooor hon har blivit! Sööt är hon så de räcker och bli över! :) Vi lär hinna träffas på söndag då jag kommer till stockholm.

KRaam

2009-10-16 @ 10:45:54
Postat av: Johanna

Hej

Förstår att mormor längtar efter sitt barnbarn, de växer de små liven.

Hoppas vi ses nåt till veckan när du kommer hem.

Kram Johanna och Simon

2009-10-16 @ 12:47:30
Postat av: Verran

erik: hörde att NI skulle komma in på söndag =)



johanna: såklart vi hinner ses nå, jag ska jag hänga er i hasorna nu då jag är hemma... ni kan väl komma ut till skatan nån dag också så bjuder jag på lunch!

2009-10-16 @ 14:09:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0