Borde prova att äta lever nån gång



Jag lever. Vi äter inte lever. Det är äckligt. Kanske. Har aldrig ätit det.
Jag är inte full.

Flytten har gått bra, men just nu är det mycket att packa upp.
Nu har även jag blivit förkyld så jag har varit lite hängig idag. Och Tyra är fortfarande lite rosslig i halsen från och till så hon har varit lite kinkig idag...

På onsdag kommer Lina, Martin och Alma å då ska vi vara redo att ta emot dem i läggan!

Mer blogg med en liten bild i morrn. Orkar inte nu.
Så det så.

Lev väl

Så hej då då.

Kommentarer
Postat av: Skåne



krya på er! :) puss o kram!

2009-09-08 @ 10:29:39
Postat av: Erika

Är det säkert att du inte var lite full...? ;-)

Hehe.

Krya på er! Kram.

2009-09-08 @ 21:32:38
URL: http://erikabergman.blogspot.com
Postat av: Mamma Maggan

NEEEEEEEEEEEEJJJJJJJJJ!!!!!!!!!

Man kan inte äta lever. Kan inte vara nyttigt, eller bra. Lever har man till att rena kroppen, inget annat!

Puss Mamma

2009-09-09 @ 06:54:21
Postat av: Kristoffersson

Jag håller med Maggan! Skulle iaf inte äta min egen lever efter denna sommaren ;)



Och att du är för trött för att lägga ut bilder på krypet accepteras inte! Jag behöver bilder! Eller ta igen dig en dag, men sen vill jag ha bilder igen!



2009-09-09 @ 09:39:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0