Nu är det höst



Det regnar och blåser i Luleå idag. Löven börjar flyga omkring (lät som att jag försökte mig på en dikt...). Tyra och jag tog en promenad till BVC idag.
Trots regnstället var jag rejält blöt innan vi var framme. Tyra sov så gott i vagnen under regnskyddet som jag svor rejält över innan jag fick på...

Invägning idag.
Jag hade tippat på 5 080 g och Freddan på 5 130 g. Hon vägde 5 350 g, en stadig bit unge.


Ikväll blir det lite after work med Frida och Jessica för min del.
Freddana mamma och pappa kommer hit med släpet för helgens flytt!

Å så hoppas vi på vinst Sverige-Norge ikväll klockan 19.00 tror jag det är...


Trevlig fredag!

Kommentarer
Postat av: Emma Laiti

det kan du köpa på apoteket i flytande form eller semperdroppar men tror minifom är bättre!Konstigt att bvc inte tipsat dig! Kram

2009-09-04 @ 20:48:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0