Småsjuka

Inte lätt att vara liten och hängig...



Gud jag hade 70 unika besökare häromdan. Vilka är ni som läser?
Är ju bara samma som ger er tillkänna...


Sjukstuga här. Freddan är risig, ingen feber dock så han jobbar.
Tyra har också blivit hängig. Slemmig och snorig i hals och näsa vilket leder till att hon hostar och nyser massor för att få upp det. Jag skulle så gärna vilja sätta en näsduk runt näsan och säga "FRÄS"... men hon fattar ju inte...

Köpt koksalt som vi droppat i näsan och det blev faktiskt lite bättre. Hon blir så ynklig då hon hostar och nyser..
Så vi har bara vart inne idag.


Packar, packar, packar... Första lasset går i morrn (samtidigt som jag är på after work, jag har faktiskt packat nästan allt så Freddan får köra ett lass utan mig) sen fortsätter vi under helgen tills vi är klara!
Skönt att ha dubbelt ett tag.

Nu ska jag fortsätta kolla på film!

Byye

Kommentarer
Postat av: Maria Ö

Hej på dig!! Åhh så söt hon är lilla Tyra..=) Läser din blogg varje dag hihihi så roligt med kort på lilla Tyra. KOmmer ni till S-vall igen då?? kram maria

2009-09-03 @ 22:32:18
Postat av: Verran

vi kommer ned i slutet av vecka 39.

roligt att du läser, och att du ger dig tillkänna =)

kram

2009-09-03 @ 23:06:46
Postat av: Lina

Haha vilken klockren Bergstenare hon är. Den sötaste varianten av familjen. Vet att några av mina kompisar kikar in hos dig ibland... eva o fatima...

Syns snart!!!



PUSS

2009-09-04 @ 22:24:10
URL: http://liinaaaa.blogg.se/
Postat av: Maria

Hejsan

Jag har kikat in hos dig- Trevlig blogg!

Hittade hit via min syster- Ida.

Jag är så långt från fitness man kan komma men har "bebisar" (4 och 1 år) och kör Bugaboo.

Ha´de gott!

2009-09-08 @ 20:41:43
URL: http://smaprinsarna.zajber.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0