Lite skrik å lite bajs...

Ibland är det skönt då hon får somna och slipper vara "upprörd"...



Det var körigt igårkväll.... förstår inte riktigt hur jag kunde blogga där runt sex tiden...?
Freddan åkte till Piteå för att fiska med Mattias runt tre och då var allt frid och fröjd.
Men ganska snabbt satte Tyra igång och tjura...


Sedan tjurade hon mer eller mindre fram till halv nio. Bitvis var det rent gallskrik och då hjälper inget man gör.
Hon bajsade två gånger (med hjälp av en tops :-) så det kan ha varit magknip. Lillskruttan.

Lite gnällig ikväll också men inte alls lika farligt och just nu är hon nöjd och ligger och viftar bredvid mig!


Lunch med Frida och hennes kompis Mia ida, trevligt!
Sedan in på jobbet och uppdatera mig inför jobb på måndag.
Och efter det ICA för att handla lite...

Idag blir Alma 8 månader! Såhär snygg var hon då hon åt gröt då hon besökte oss... :-)




Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej!

Vad söt hon är Tyra! Jag hörde ni kommer ner snart. Vad kul att få ses. Då får då hänga med mig och sabina och våra upptåg. Kram Johanna

2009-09-16 @ 08:35:56
Postat av: Verran

ska bli jätteroligt att ses johanna!

nästa gång jag kommer hem är det bara jag å tyra så då kommer jag hänga efter er VARJE dag... :-)

vi kan prommenera å fika hela dagarna!



men självklart ska vi ses denna gång å! ska bli roligt att se tyra å simon med varannn!



kram

2009-09-16 @ 21:09:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0