Gymtjej?



Idag har Tyra varit på gymmet för första gången.
Hon verkade dock inte vara så intresserad av att lyfta skrot... hon sov hela tiden.
Det tyckte i och för sig jag var skönt så fick jag verkligen träna lite..

Drack kaffe med Milla och lilla Tuva-Li (8 månader) efter och inser att de är ju stora då de är så gamla. Och det är ju snart...

Hämtade ut nyckeln till nya läggan igår. Var även dit och kollade lite, flyttar till helgen!
Tyra har även ätit sitt första mål mat där, innan någon annan!
Det tog ca 25 min att gå DIT (Tyra sov hela vägen) och 35 min att gå HEM (Tyra var vaken och spottade ut nappen varannan minut och blev då vansinnig).



Sötis



Ikväll ska jag iväg på simträning... yeah!
Ska bli jätteroligt att träffa mina simmare igen som nu är så stora att de ska träna TVÅ gånger i veckan :-)

Bye

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad spännande med den nya lägenheten, trist att vi inte bor närmare...då hade ni fått flytthjälp :)

2009-09-02 @ 18:40:37
URL: http://staaaajn.blogg.se/
Postat av: FRida

Ja vad synd att jag jobbar och inte kan komma och hjälpa.. Hihi=)

2009-09-03 @ 09:14:21
URL: http://fridaostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0